Antireklámot készített a British Airways

Kedden indította el új kampányát a British Airways, amelyet egészen a kampánynapig sikerült teljesen titokban tartania.

A légitársaság csak reggel lebbentette le a leplet tervéről, amikor elindítiotta Facebookos alkalmazását, amelyek fősora így hangzik,  "Don't Fly. Support Team GB". A hirdetés szövege szerint az idei nyáron a világ legjobb sporteseményei Londonba jönnek és a brit sportolók vissza nem térő lehetőséget kapnak arra, hogy az egész ország támogatásával maguk mögött megméressék magukat a világ legjobbjaival. Ezért az egész nemzetet arra kérik, fogjanak össze, hogy az atléták a hazai pálya előnyeit élvezhessék. Hiszen sokszor csak másodperceken, milimétereken múlik, hogy az az ezüst arany legyen. Ezen a nyáron sehol máshol nincs helyünk a világon!

A kampányhoz reklámfilm is társul, amelyet a YouTube-on már megnézhet a közönség, a televízióban azonban legelőször kedd este, az angol-ukrán EB meccs szünetében vetítenek le, amelyet várhatóan milliók néznek majd. A reklámfilmben egy BA gép legurul a kifutópályáról, átszeli a várost, amíg az olimpai csarnokig nem ér és ott szállítja ki utasait. Amíg áttaxizik a repülőgép a városon, mi más is lehetne az aláfestő zene, mint a The Clash London Calling című száma.

{youtube|id=M6VzhDE1Wso}

A British Airways közlése szerint az antireklámot viccnek szánták, de a kiutaztató irodásoknak várhatóan okoznak majd vele némi fejfájást. Ők az idei évben már a brit kormány turisztikai reklámján is rendesen felkapták vizet, amely arra szólította fel a briteket, hogy maradjanak otthon nyaralni az idei nyáron. 


Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között

Code-share megállapodás az airBaltic és a Bulgaria Air között 

Ennek értelmében utasaiknak nagyobb rugalmasságot biztosítanak a két ország közötti utazás esetén.
Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál

Rekordnyereség a Singapore Airlines-nál 

Tovább bővül a flotta és az útvonalhálózat.
Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé

Elektromos járműveken döcögünk a zöld átállás felé 

A hagyományos autók már nem kelendőek.
Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések

Átlépték a 130 milliárd forintot a repülőtéri fejlesztések 

...és a nagyszabású építkezések folytatódnak tovább.
Luxusdivatmárka a fedélzeten

Luxusdivatmárka a fedélzeten 

A készletet a China Airlines környezeti fenntarthatósági filozófiája jellemzi.
Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában

Nyáron hat új célállomás a lett légitársaság kínálatában 

Az idei nyári szezonban az airBaltic hat új célállomásra indít járatot Rigából, ezzel már több mint 70 útvonalat kínálnak a lett fővárosból.
Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje?

Mindig is érdekelte, hogy milyen lehet egy buszgarázs belseje? 

Ha igen, akkor május 11-én, szombaton módja lesz rá, hogy alaposan megtekintse.
Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson

Hétvégén Tour de Hongrie - forgalomkorlátozásokra számítson 

A Tour de Hongrie miatt május 10-11-én számíthatunk korlátozásokra és lezárásokra.
Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval?

Látta már a Turkish Airlines reklámját José Mourinhóval? 

A partnerség alapja a két globális óriás kiválóság és győzelem iránti közös szenvedélyét.
így újítja fel utaskabinjait az Emirates

így újítja fel utaskabinjait az Emirates 

A flotta felújítását teljes egészében a légitársaság saját központjában végzik, ahol a hét minden napján, 0-24 órában több mint 250 fős szakembergárda dolgozik.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.